Телемедичні сервіси та мобільні рішення в Україні та світі

ГОЛОВНА / СТАТТІ / ТЕЛЕМЕДИЧНІ СЕРВІСИ ТА МОБІЛЬНІ РІШЕННЯ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ
Телемедичні сервіси та мобільні рішення в Україні та світі
Знайти час на візит до лікаря іноді непросто через насичений ритм життя. Теперішня ситуація з пандемією COVID-19 додала аргументів звернути увагу на технічні досягнення, які допомагають цей час заощадити. Сучасна людина розривається між завантаженим графіком життя, спробами уникнути небезпеки коронавірусу, бажанням підтримувати здоров'я у належному стані. Усе це разом викликає значний стрес. І тут на допомогу приходять телемедичні сервіси! Найбільш популярні з них доступні кожному і відкидають необхідність особистого візиту до лікаря.

Телемедицина – сучасний спосіб надати медичні послуги пацієнту через віддалену комунікацію. Завдяки IT технологіям у наш час проконсультуватись з лікарем по відео, телефоном чи у мобільному додатку не виглядає чимось неймовірним. За кілька хвилин зв'язок встановлено, порада отримана, усі задоволені: пацієнт, лікар і розробники програмного забезпечення. Саме телемедичні сервіси роблять систему охорону здоров'я ближчою до користувача, адже не вимагають фізичної присутності пацієнта під час консультації.

Телемедичні сервіси вже не перший рік допомагають пацієнтам швидко отримати ефективні рішення своїх проблеми, і при цьому залишатися вдома. Особливої актуальності ця тема набирає зараз, у час боротьби з коронавірусом.

Ми зробили огляд популярних сервісів з телемедицини в Україні та світі, порівняли, чим відрізняються, для кого підходять, скільки коштують і в яких питаннях допомагають.

Зміст
Бажаєте отримувати щомісячний дайджест новин про телемедицину?
Будь ласка, залишіть свій email
Огляд ринку телемедичних сервісів
Індустрія телездоров'я знаходиться лише на початкових етапах розвитку. Та вже на диво для себе сьогодні оцінюється у 45 мільярдів доларів. Якщо у 2016 році обсяг ринку сягав 25 мільярдів, то до 2025 року очікується цифра у 113 мільярдів доларів. Чому такі оптимістичні прогнози? Причина в тому, що найпоширеніші платформи телемедичних послуг допомагають системам охорони здоров'я стати доступними для ширшого сегмента населення.

Особливість телемедичних сервісів у тому, що це є онлайн ресурс, тому відсутні обмеження за територією їх застосування. Ринкові дослідження засвідчують, що понад шістдесят два мільйони людей по всьому світу на сьогодні не мають доступу до належних медичних послуг. Тож розробка телемедичних рішень є великою справою, щоб допомогти нужденним. Та непогано заробити.
Які характеристики важливі для телемедичних сервісів
Найкращі телемедичні рішення 2020 року – це ті, що ефективні у наданні якісних результатів та прості у використанні. Ці характеристики мають значення і для лікарів, і для пацієнтів.
Чим відрізняються телемедичні сервіси?
· Канали комунікації: телемедичні сервіси зазвичай охоплюють усі можливі види зв'язку для комфортної взаємодії «лікар-пацієнт»: з комп'ютера, телефону чи мобільного додатку. Тож консультацію можна отримати дзвінком, по відео чи в чаті. Та деякі застосунки обмежуються лише окремими каналами спілкування. Зазвичай такий формат обирають сервіси, у чию компетенцію входять найбільш поширені проблематики звернення пацієнтів.

· Географічне охоплення: сервіси дозволяють з'єднати лікаря з пацієнтом, незалежно від того, де територіально знаходиться кожен з них. Крім того, сама телемедична платформа може пропонувати до десятка мов використання. Звичайно, при цьому до співпраці залучаються лікарі з різних країн і різних спеціалізацій. Це дуже зручно для тих, хто часто подорожує.

· Спеціалізація: сервіси з телемедицини можуть спеціалізуватися на загальних медичних питаннях або бути вузько направленими (діагностика, супровід вагітності та допомога молодим батькам).
· Електронний рецепт: на багатьох телемедичних платформах є можливість виписати електронний рецепт і надіслати його до аптеки, найближчої до пацієнта.

· Вартість: у деяких сервісах перше звернення є безкоштовним. Ціна окремої послуги залежить від проблематики звернення. Та у багатьох випадках можна придбати місячний абонемент або на певну кількість звернень. Часто сервіси співпрацюють зі страховими компаніями, які покривають вартість консультацій, адже це виходить дешевше, ніж оплата за особисті прийоми.

· Близькість спілкування: деякі платформи дають можливість обрати «свого» лікаря, який надалі вестиме пацієнта і знатиме більше про його особистість та історію хвороби.
Які опції сервісу важливі для роботи лікарів?
· Профіль лікаря: містить інформацію про лікаря, його досвід та освіту
· Графік: допомагає управляти завантаженістю, призначати консультації та відповідати на запити
· Профіль пацієнта: знайомить з даними пацієнта, історією хвороби, результатами аналізів
· Рецепти: дозволяє виписувати електронні рецепти, щоб пацієнт міг придбати їх в аптеці
· Навігація: допомагає швидко вибрати потрібні опції з усього різноманіття на сайті та у додатку
· Комунікація: дозволяє оперативно з'єднатися з пацієнтом і не турбуватися за якість зв'язку
На що дивляться пацієнти при виборі телемедичного сервісу?
· Пошукова панель: легко знаходити потрібних фахівців неподалік
· Призначення зустрічей: перевірити доступність лікаря і призначити консультацію
· Історія звернень: зберігати попередні звернення, висновки лікаря, результати аналізів
· Рейтинг та оцінка: дізнаватися зворотній зв'язок про лікарів від інших пацієнтів, лишати оцінки та враження
· Відео та аудіо зв'язок з платформи: отримувати консультацію з лікарем з комп'ютера, через мобільний додаток по відео чи дзвінком
· Геолокація: мати змогу з'єднатися з лікарем, який знаходиться неподалік, чи знайти найближчого у невідкладних випадках, де б не опинився пацієнт.
Чому потрібні телемедичні рішення сьогодні?
Через пандемію COVID-19 попит на телемедицину у світі стрімко поширюється. Україна не є виключенням. Можливості віддалених консультацій допомагають захистити населення і лікарів від ризиків коронавірусу, разом з тим не відкладати турботу про власне здоров'я на потім. Оскільки вірус найближчим часом нікуди не дінеться, є усі причини для подальшого розвитку телемедичних сервісів та більшого їх використання серед населення.

Насправді деякі телемедичні сервіси у світі працюють досить давно, і встигли набути поважної репутації серед користувачів. Пропонуємо познайомитись з найбільш популярними сервісами телемедицини в Україні та світі.
Яка ситуація в Україні з телемедичними сервісами?
Телемедициною та її можливостями в медичному середовищі України користуються вже не перший рік. Завдячуємо цьому появі IT технологій та гаджетів. Щойно з'явились комп'ютери з вебкамерами, смартфони та месенджери з функцією відеодзвінка, лікарі та пацієнти почали переходити у більш зручний формат комунікацій. Це швидко, дешево, сучасно, надійно.

На початку 2000-х років телемедичні системи в Україні пришвидшили свій розвиток. Вони з'явилися в Одеській, Дніпропетровській та Харківській областях. Згодом телемедичні мережі почали створювати і приватні клініки. Та це відбувалося за ініціативи самих медзакладів.

Про телемедицину на державному рівні заговорили у 2017 році. І тоді ж почали готувати законодавчу базу. Знати, як зароджувалась і розвивалась телемедицина в Україні, варто для того, щоб розуміти її стан на сьогодні.
Які телемедичні рішення діють в Україні сьогодні та в якому форматі?
Через поширення коронавірусу медичні інформаційні системи України та свідомі бізнеси швидко відреагували на потребу суспільства лишатися вдома, тримати соціальну дистанцію, відповідально ставитись до власного здоров'я і не наражати на небезпеку лікарів. Тож телемедичні сервіси, які до пандемії були лише додатковою можливістю для медзакладів, стали частиною щоденної роботи лікаря.

Давайте познайомимось ближче з телемедичними рішеннями, які діють в Україні сьогодні.

Medinet
Професійна телемедична мережа Medinet стартувала 2019 року. Всеукраїнська платформа медичних відео консультацій почала працювати спочатку в Одеській області. Менш ніж за рік лікарі, що працюють з Medinet, надали понад 10 тис. відео консультацій. Це стало можливим завдяки відкриттю першого в Україні обласного центру телемедицини у квітні 2019 року на базі Одеської обласної клінічної лікарні.

Сервіс працює у форматах «лікар-лікар» та «лікар-пацієнт». Акцент на взаємодії між лікарями всередині мережі вирізняє Medinet від інших телемедичних рішень, які є на ринку України. Завдяки налагодженому зв'язку «фельдшер – сімейний лікар – регіональний медичний центр», система допомагає вчасно надати необхідну медичну консультацію і лікарю, і пацієнту з будь-якого куточка України. Адже у такий спосіб колега загальної практики, наприклад, терапевт з маленького містечка, може отримати фахову пораду від фахівця-кардіолога, хірурга чи іншого експерта, тим самим вчасно відреагувати. Головне, щоб медцентр чи фельдшерський пункт був приєднаний до мережі Medinet. Добра новина в тому, що через пандемію система охорони здоров'я України активізувалася, і все більше медзакладів країни долучаються до цієї платформи.

Розробником платформи Medinet є група компаній IT4Medicine. Від самого початку медичної реформи, що проводить Міністерство охорони здоров'я України, проєкти групи беруть активну участь у її втіленні. Тож функціонал Medinet весь час вдосконалюється та розширюється, щоб бути помічником медзакладам і відповідати вимогам часу.

Вартість сервісу для медустанов, лікарів та пацієнтів є безкоштовною, адже робота ведеться в рамках поточної медичної реформи України і допомагає усім задіяним учасникам більш ефективно здійснювати свої обов'язки. Наприклад, медзаклади зацікавлені надавати більше послуг населенню, адже тоді отримують більшу компенсацію від Національної Служби Здоров'я України (НСЗУ) в межах Програми Медичних Гарантій.
Поліклініка без черг
Система без черг, яка вже чотири роки працює по всій Україні, дозволяє лікарям ефективно керувати пацієнтопотоком. Крім того, вона забезпечує повний функціонал для роботи медзакладу з eHealth. Розробники програми швидко відреагували на спалах коронавірусу і запровадили функцію віддалених консультацій, тим самим дозволили і лікарям, і пацієнтам й надалі опікуватися своїм здоров'ям і не наражати один одного на небезпеку. Збільшення запитів на відео консультації до медиків одразу ж засвідчили, що попит на такий формат сформувався уже давно. Щоб потрапити до лікаря онлайн, пацієнту достатньо забронювати у системі свій візит до потрібного фахівця, обравши функцію дистанційної консультації.

Для пацієнтів ця можливість є безкоштовною, що дуже зручно. Адже «Поліклініка без черг» є однією з медичних інформаційних систем, які співпрацюють з eHealth – електронною системою охорони здоров'я України – і забезпечують автоматизацію роботи медзакладів з центральною базою даних eHealth.

Модуль телемедицини у цій системі забезпечує платформа Medinet, оскільки «Поліклініка без черг» є продуктом групи компаній IT4Medicine. Наразі розробники готують новий сервіс онлайн запису для пацієнтів з модулем телемедицини, в якому буде передбачено формат мобільного додатку.
Telemed24
Telemed24 – це платформа для дистанційних консультацій лікарів з пацієнтами. Сервіс Telemed24 орієнтований саме на медиків та інтегрований з медичною інформаційною системою РІМС «Medstar», що містить модуль «Телемедицина».

Власне для пацієнтів сервіс представлений у форматі платформи Medcard24. Через неї (а також традиційно з комп'ютера) користувач може забронювати онлайн-консультацію з лікарем, зберігати історію візитів та призначень, шукати потрібні медзаклади чи фахівців, отримувати від лікаря призначення щодо лікування у свою електронну медичну картку.

Обидва рішення є безкоштовними. Їх розробником є компанія Medstar Solutions, що спеціалізується на хмарних та локальних сервісах, а також надає інжинірингові послуги для медичних установ.
Doctor Online
Doctor Online – це додаток для онлайн консультацій з лікарями. Він був створений у партнерстві телеком-оператора Kyivstar та групою компаній IT4Medicine.

Пацієнти з будь-якого куточка країни можуть отримати професійну медичну пораду 24/7, проконсультуватися стосовно курсу лікування у понад 40 кваліфікованих лікарів. Серед них є сімейні лікарі, терапевти, педіатри, урологи, кардіологи, дерматологи, ендокринологи, гінекологи та невропатологи. За добу медики готові провести до 5 тисяч консультацій.

Для зручності спілкування лікаря і пацієнта можна використовувати чат, відео- або аудіо-дзвінок. Крім того, є можливість надіслати лікарю файли (фото, аналізи, попередні призначення), отримати направлення на аналізи до лабораторії-партнера «Сінево», замовити доставку ліків у партнера додатку Liki24.com. І все сплатити банківською карткою.

Серед інших зручностей сервісу, це можливість завітати на сторінку лікаря та дізнатись про його досвід та рейтинг, додати власну історію минулих консультацій, запланувати у календарі графік прийому медикаментів, і в потрібний час додаток нагадає про необхідність прийому ліків. На додаток, після консультації пацієнт має змогу оцінити роботу лікаря та залишити відгук. Перейти у додаток можна також через Viber чат-бот.

10-хвилинна консультація коштує 50-70 гривень, залежно від рівня фахівця, а оплатити послугу користувачі можуть з мобільного рахунку оператора або за допомогою банківської картки. Та на період карантину COVID-19 сервіс Doctor Online працює безкоштовно для абонентів Kyivstar та інших мобільних операторів.
Medikit
Medikit – сервіс миттєвої онлайн-консультації з лікарем з будь-якого куточка світу. Він стартував у листопаді 2018 року.

Сервіс працює у форматі мобільного додатку. На платформі консультують лікарі 47 різних спеціалізацій. Всі вони мають досвід роботи у державних і приватних медичних установах України. Лікарі консультують щодня з 9:00 до 21:00.

Medikit дозволяє користувачу без запису на прийом поставити своє питання онлайн і за 15 хвилин поспілкуватися з лікарем.

Пацієнт може зробити власний і навіть родинний електронний медичний кабінет для сім'ї та близьких, довантажити в нього необхідні виписки та аналізи дорослих і дітей. Доступ до них можна надавати лікарю, який консультує, щоб мати більш точний діагноз.

Первинна реєстрація на сервісі є безкоштовною. Подальше використання платформи залежить від обраного тарифу та різниться для лікарів та пацієнтів. Так, вартість онлайн консультації для пацієнта становить 150 гривень. Річний абонемент – 590 грн. Сплатити послуги можна карткою будь-якого банку онлайн. Для лікарів існує система бонусів та виплат, залежно від суми платежу пацієнта.
ТОП 10 телемедичних платформ у світі
Якщо в Україні телемедичні сервіси ще на стадії розвитку, нехай навіть стрімкого, то у глобальному світі телемедичні платформи діють вже багато років, мають різні спеціалізації, представлені у найпоширеніших мовних версіях, пропонують рішення для різноманітних ситуацій і потреб пацієнтів. Знайомтесь, обирайте!

Teladoc
Teladoc був одним з перших постачальників телемедичних консультацій у Сполучених Штатах. Застосунок вперше з'явився на публіці у 2015 і отримав схвальну оцінку серед лікарів та пацієнтів.

Швидкий, надійний і легко доступний, Teladoc не є повнофункціональним рішенням телемедицини. Він також не претендує на не, щоб бути путівником у випадках невідкладної допомоги. Швидше, це зручний спосіб для пацієнтів звернутися до глобальної мережі лікарів і швидко знайти потрібного.

Лікарі доступні 24/7, і обслуговування пропонується понад 30 мовами. За твердженням компанії, 92% її клієнтів отримали консультацію ще протягом першого дзвінку, без додаткових призначеннях для більшості користувачів.

Для приватних лікарів Teladoc зручний тим, що дозволяє розширити свою робочу практику або зробити її більш гнучкою, щоб бути доступним для будь-якого пацієнта, який звернеться через платформу. Довготривалі взаємини між лікарем та пацієнтом тут не передбачені і тривають доти, доки не буде вирішено звернення пацієнта. Лікарі можуть приєднатись до платформи з комп'ютера чи через мобільний додаток. Для роботи їм потрібен лише мобільний телефон.

Отримати консультацію можна дзвінком, через відеозв'язок, комп'ютер або додаток у мобільному (iOS/Android). Де б не знаходився пацієнт, зворотній зв'язок від лікаря надходить протягом 20 хвилин після запиту.

До Teladoc можна звертатись з широким колом медичних питань, наприклад:

· Педіатричні послуги
· Некритичні консультації з питань здоров'я
· Дерматологічні проблеми
· Консультації з питань психологічного здоров'я, як, наприклад, депресія чи згубні звички
· Консультації з питань сексуального здоров'я

Лікарі Teladoc можуть відправляти рецепти до аптек та аналізувати результати лабораторних аналізів. Якщо пацієнт не має страхування, вартість коливається від 49 доларів за послуги «щоденної турботи» до 75 доларів, якщо питання стосується дерматології. З питань психічного здоров'я, консультуватись з ліцензованим фахівцем можна за 90 доларів, при цьому перший візит до психіатра складає 229 доларів.

Через платформу не надаються препарати, поширення яких контролюється законом. Так само не надаються послуги у разі надзвичайної ситуації. Такі запити направляють до лікарень та швидкої допомоги.
iCliniq
Сервіс iCliniq надає різноманітні послуги. Можна розмістити питання на сайті або запросити консультацію онлайн чи по телефону. Якщо залишити письмове питання, один з понад 3 000 лікарів, які представляють близько 80 різних спеціалізацій, дадуть відповідь на сайті. Крім того, тут можна переглянути архівні питання та відповіді.

Якщо потрібно поговорити з лікарем, залежно від його графіку можна поспілкуватися телефоном або отримати відео консультацію. У компанії також діє «віртуальна лікарня» для медиків та медичних центрів.

Консультації доступні з таких сфер:

· Загальна медицина
· Дерматологія
· Акушерство та гінекологія
· Онкологія
· Психіатрія
· Сексологія
· Стоматологія

Перше питання на iCliniq безкоштовне. Коли надходить відповідь від лікаря, пацієнт отримує повідомлення на email. Вартість наступних звернень складає 30 доларів за 50 годин консультацій або 50 доларів за 100 годин.

iCliniq став популярним ресурсом серед тих, хто шукає швидку і надійну медичну пораду у будь-який час дня або ночі. Комунікація з медиком відбувається через онлайн чат, доступний на мобільному телефоні або через месенджери Slack чи Telegram.

iCliniq пишається своєю швидкістю, точністю і великим спектром послуг. На сьогодні він допомагає пацієнтам у 196 країнах, що робить його популярним серед мандрівників.
MeMD
MеMD – ще один популярний сервіс телемедицини. Він допомагає зв'язатись з потрібним вузьким спеціалістом протягом 24 годин і покриває нетермінові питання, які стосуються дорослих та маленьких пацієнтів, наприклад, головний біль, висипи, запалення. MеMD дозволяє пацієнтам звертатися до сервісу будь-звідки.

Створити обліковий запис на MEMD дуже просто. Щойно відкрили – і вже через вебкамеру можна спілкуватися з терапевтом. Протягом однієї консультації без додаткових оплат пацієнт може обговорити з лікарем поширені симптоми — за умови, що до цього медика будуть звертатися повторно.

Медики, які працюють на платформі MеMD, можуть прокоментувати результати лабораторних досліджень та відповісти на пов'язані з цим питання. Також лікарі можуть надіслати рецепти на ліки до аптеки пацієнта. Ціни на послуги стартують від 49,95 доларів. Вартість термінових послуг складає 67 доларів. Сесія з терапевтом коштує 85 доларів. 45-хвилинний сеанс з психіатром вартує 229 доларів, а наступні консультації, щоб відстежувати результат, – 99 доларів.
Doctor on Demand
Особливість, яка відрізняє Doctor on Demand від його конкурентів, в тому, що платформа дозволяє додати лікарів до «обраних». Після першої консультації можна повторно звернутися до того ж лікаря, якщо він доступний.

Назва телемедичного сервісу Doctor on Demand говорить сама за себе, оскільки буквально надає лікаря за першою вимогою (у перекладі з англійської – «Доктор за запитом»). Доступні з комп'ютера, по телефону або через мобільний додаток, медичні фахівці DoD надають пораду і підтримку у випадках невідкладної допомоги, хронічних захворювань та превентивної медицини. Також пропонують молодим матусям онлайн допомогу від сертифікованих консультантів з грудного годування.

У штаті компанії працюють сертифіковані терапевти, щоб допомагати хворим з психічними або поведінковими розладами, у той час як спеціалісти-медики вирішують питання різного характеру: від застуди та грипу до астми та діабету.

Поспілкуватись з лікарем протягом 15 хвилин коштує 75 доларів без страхування. Вартість послуг з психологічної допомоги сягає 299 доларів за 45-хвилинну консультацію з психологом.

Doctor on Demand підримується багатьма страховими компаніями, через які послуги сервісу можна отримати зі знижкою.
Virtuwell
Virtuwell відповідає за діагностичну частину телемедицини. Пацієнт має описати симптоми під час онлайн інтерв'ю. Якщо симптоми і стан співпадають з компетенцією Virtuwell, лікар проаналізує дані і, якщо потрібно, призначить лікування.

Віртуальні консультації надаються у випадках:

· Застуди та грипу
· Дерматології
· Алергії
· Базових питань здоров'я, які не потребують невідкладного втручання

Послуги коштують 49 доларів без страхування. У випадку незадовільної консультації, користувачу можуть виплатити компенсацію.
PlushCare
Платформа PlushCare зібрала велику команду досвідчених лікарів і зробила їх доступними одним натисканням на екран мобільного. Тож пацієнти можуть призначити зустріч і поговорити напряму з лікарем, отримати швидку і доступну діагностику. Після консультації сервіс передає рецепти до місцевих аптек.

PlushCare береться за лікування респіраторних хвороб, як застуда чи грип. Також до його компетенції входять ведення хронічних захворювань, як діабет, підвищений кров'яний тиск, депресія.

PlushCare бронює відео консультацію у день звернення та пропонує лікування «з голови до ніг». Місячний внесок складає 15 доларів, а перший візит – 99 доларів. Витрати покривають страхові компанії, з якими сервіс активно співпрацює.
MDlive
MDlive був заснований 2009 року. Сертифіковані медики та інші фахівці сфери здоров'я доступні на цьому сервісі по телефону чи відео зв'язком 24 години на добу. Вони можуть відповісти на питання, які не стосуються невідкладної допомоги, наприклад:

· Алергія
· Головний біль
· Акне
· Запалення сечових шляхів
· Лихоманки
· Висипи

Кожен лікар, який співпрацює з MDlive, є сертифікованим фахівцем зі своєї галузі і має в середньому 15 років практики. Завдяки цьому команда лікарів сервісу є однією з найбільш досвідченою у цьому бізнесі.

Сервіс особливо пишається своїми психологами, які готові проконсультувати чи провести сесію на вимогу.

Вартість сервісу складає 49 доларів і часто покривається страховими компаніями. Термінові консультації коштують до 80 долари і навіть менше залежно від пакету страхування.
HealthTap
Поряд з іншими сервісами з телемедицини, HealthTap пропонує доступ до лікарів 24/7 з комп'ютера, телефону чи мобільного додатку. Від конкурентів виокремлюються тим, що надає доступ по всьому світу і має мережу з понад 72 тисяч лікарів звідусіль.

Лікарі готові провести консультацію по відеочату чи надати письмову відповідь. Додаток HealthTap навіть діагностує поширені хвороби на основі опитування, яке передбачає відповіді стосовно наявних симптомів. Таким чином, пацієнт може отримати поради навіть без особистої розмови з лікарем.

Користування послугами HealthTap коштує 119 доларів на рік або 10 доларів на місяць, з необмеженим доступом до медиків протягом цього часу. Та навіть при безкоштовній реєстрації можна мати доступ до системи перевірки симптомів та впродовж дня отримати персоналізовану відповідь. З широкою мережею по всьому світу, цей додаток користується популярністю серед туристів.
Maven Clinic
Діяльність Maven Clinic присвячена допомозі жінкам та їх родинам на кожному кроці материнства, від підготовки до вагітності до турботи за немовлям молодими батьками. Сервіс доступний з мобільного додатку.

Maven Clinic об'єднує понад 1 700 лікарів, які доступні через додаток 24/7. Сервіс пропонує персональні рішення для кожного з його користувачів. Це включає план дій на тиждень, соціальну підтримку пацієнтам, фаховий контент, інформацію по вагітності, базу даних жіночих консультацій та пологових будинків. Додаток також аналізує дані, щоб створити індивідуальні рекомендації і плани по догляду за здоров'ям.

Платформа працює 30 мовами, доступна по всьому світу, об'єднує фахівців з 20 різних спеціалізацій.
SteadyMD
Цей сервіс підходить для тих, хто зацікавлений у телемедичних рішеннях, проте шукає зв'язок і спілкування з певним лікарем. Ідея SteadyMD полягає в тому, що користувачі взаємодіють з тим самим фахівцем кожного разу, коли користуються сервісом, і хочуть знайти лікаря, який буде розуміти їх проблеми, не лише медичного характеру, а й особистого.

Як тільки взаємозв'язок встановлено, користувач може дзвонити, надсилати повідомлення чи звертатися у відеочаті до свого лікаря, ділитися з ним результатами аналізів та даними з фітнес додатків чи тих, що слідкують за станом здоров'я. Вартість сервісу складає 99 доларів на місяць.

У порівнянні з іншими сервісами ціна трохи вища, проте пацієнт отримує персональну увагу і гарантовану консультацію день у день телефоном чи онлайн.
Висновок
Зростаючий попит на телемедичні сервіси серед населення по всьому світу – один з основних драйверів їх розвитку. При цьому користувачі, ясна річ, хочуть, щоб такі послуги були доступними, недорогими, зручними і орієнтованими на якість.

Технології продовжують розвиватися, і сьогодні практично не створюють складнощів для впровадження телемедичних програм. Причинами, які уповільнюють цей розвиток, принаймні в Україні, є часом недостатня обізнаність населення у таких медичних рішеннях, законодавчі аспекти, належний рівень підготовки лікарів та медзакладів та чіткість правил взаємодії зі страховими компаніями.

Та коронавірус, на диво, зробив добру справу – дав потужний поштовх як для розвитку телемедицини в цілому і пожвавив попит на телемедичні сервіси серед користувачів. Особливо це наочно відбувається в Україні.

Якщо ви ще не спробували усі переваги онлайн консультацій з лікарем, то це лише питання часу, який ці сервіси допомагають заощадити. А ще піклуватися про власне здоров'я без традиційних відвідин лікарні. Тож будьте здорові! А телемедицина вам у цьому допоможе).
Читайте також
Служба пiдтримки:
0800-335-426 (безкоштовно)
Пн - Пт: 08:00 - 18:00
м. Київ, вул. Протасів Яр 2Д, офіс 5
info@medinet.com.ua
© Телемедична мержа Medinet 2019-2020
Сертифікат відповідності КСЗІ
Телемедична мережа Medinet є одним із продуктів групи компаній IT4Medicine. Захист інформації цієї системи підтверджено сертифікатом КСЗІ.
Бажаєте отримати детальнішу інформацію про телемедичну мережу Medinet?
Залиште свій контактний Email і ми надішлемо вам презентацію!
Бажаєте отримати детальнішу інформацію про телемедичну мережу Medinet?
Залиште свій контактний Email і ми надішлемо вам презентацію!